عشق

عشق

عشق

عشق

"خوب ، بشتابید ، من نمی توانم نفس بکشم!


"خوب ، بشتابید ، من نمی توانم نفس بکشم!"

"Snare Snare، Snare's Snare ... استاد اسپروتپیانو نواز چه گفت؟ - تاریک و مرطوب را دوست دارد - "

هری پیانو نواز خفه شد: "پس آتش بسوز!" :


آموزش پیانو


"بله - البته - اما چوب وجود ندارد!" هرمیون گریه کرد و دستان خود را پیچید.

ران گفت: "آیا شما رفته اید؟" "آیا جادوگر هستی یا نه؟"

هرمیونپیانو نواز  گفت: "اوه ، درست است!" و او گره را بیرون آورد ، آن را تکان داد ، چیزی را پیچید و جت همان شعله های آبی رنگی را که در اسنیپ پیانو نواز  از آن استفاده کرده بود در گیاه فرستاد. در عرض چند ثانیه ، این دو پسر احساس کردند که گره خود را از دست می دهند و از نور و گرما دور می شوند. با پیچ و خم کردن ، خودش را از بدن آنها بیرون کشید و آنها توانستند آزاد شوند.

هریون پیانو نواز گفت: "خوش شانس توجه شما به گیاه شناسی ، هریمیون ،". او به دیوار پیوست و گفت: عرق صورت خود را پاک کرد.

"بله ، گفت:" بله ، و خوش شانس هریپیانو نواز  سر خود را در بحران از دست نمی دهد - صادقانه هیچ چوب وجود ندارد. "

هری پیانو نواز با اشاره به یک گذرگاه سنگی ، که تنها راه پیش رو بود ، گفت: "این راه".

تنها چیزی که آنها می توانستند از ردپای آنها بشنوند قطره ای ملایم از آب است که در دیوارها می لرزد. گذرگاه به سمت پایین شیب داشت و هری به یاد گرینگوتز افتاد. با یک دلهره ناخوشایند از قلب ، او به یاد اژدها گفت که محافظت از طاقچه ها در بانک جادوگران است. اگر آنها با یک اژدها ، یک اژدها کاملاً بزرگ آشنا شدند - نوربرت به اندازه کافی بد بود ...

"می توانید چیزی بشنوید؟"

هری پیانو نواز  گوش کرد. به نظر می رسید یک زنگ زدگی نرم و گوشه گیر از جلو پیش می رود.

"آیا فکر می کنید این یک شبح است؟"

"من نمی دانم ... به نظرم بال های من است."

"چراغ جلوتر است - می توانم چیزی در حال حرکت را ببینم."


آنها به انتهای گذرگاه رسیدند و در جلوی آنها محفظه ای درخشان دیدند که سقف آن از بالای آن طاق می باشد. پر از پرندگان کوچک و نگین دار بود و همه اتاق را می لرزاند. در طرف مقابل اتاق یک درب چوبی سنگین قرار داشت.

ران پیانو نواز  گفت: "فکر می کنید اگر از اتاق عبور کنیم به ما حمله خواهند کرد؟"

هری پیانو نواز گفت: "احتمالاً". "آنها خیلی شرور به نظر نمی رسند ، اما گمان می کنم اگر همه آنها به یکباره از بین بروند ... خوب ، چاره دیگری نیست ... من اجرا می کنم."

دو نفر دیگر به او خیره شدند (بخشی از کتاب)


هری گفت: "خوب ، آن وقت است ، اینطور نیست؟"

دو نفر دیگر به او خیره شدند. رنگ پریده بود و چشمانش زرق و برق داشت.

"من امشب از اینجا بیرون می روم و ابتدا سعی می کنم به سنگ بروم."


کتاب ها :

ران گفت: "شما دیوانه هستید!"

هرمیون گفت: "شما نمی توانید!" "بعد از آنچه مک گوناگال و اسنیپ گفتند؟ شما اخراج خواهید شد! "

هری فریاد زد: "چه چیزی؟" "نمی فهمیدی؟ اگر اسنیپ سنگ را نگه دارد ، ولدمورت دوباره برمی گردد! آیا نشنیده اید که وقتی می خواست تصاحب کند ، چطور بود؟ هیچ هاگارتز وجود نخواهد داشت که از آنجا اخراج شوید! او آن را صاف می کند ، یا آن را به مدرسه ای برای هنرهای تاریک تبدیل می کند! از دست دادن امتیاز دیگر مهم نیست ، نمی توانید ببینید؟ آیا فکر می کنید اگر گریفیندور در جام خانه برنده شود ، شما و خانواده های شما را تنها خواهد گذاشت؟ اگر قبل از رسیدن به استون گرفتار شوم ، خوب ، مجبور خواهم شد به دورتلیز برگردم و منتظر بمانم تا ولدمورت بتواند آنجا را پیدا کند ، فقط کمی دیرتر از حالم می میرد ، زیرا من هرگز نمی روم. بیش از سمت تاریک! من امشب در حال عبور از آن خنجر هستم و هر چیزی که شما می گویید من را متوقف نخواهد کرد! ولدمورت پدر و مادرم را کشت ، یادت هست؟ "

او به آنها زل زد.

هرمیون با صدایی کوچک گفت: "درست است ، هری".

هری گفت: "من از لباس نامرئی استفاده خواهم کرد." "فقط خوش شانسم که برگشتم."

رون گفت: "اما آیا این سه ما را تحت پوشش قرار خواهد داد؟"

"همه - هر سه ما؟"

"اوه ، آن را خاموش کنید ، شما فکر نمی کنید ما بگذاریم شما تنها بمانیم؟"

هرمیون با سرعت گفت: "البته نه". "چگونه فکر می کنید بدون ما به سنگ می رسیدید؟ بهتر است که کتابهایم را مرور کنم و ببینم ، ممکن است چیز مفیدی باشد. ... "

"اما اگر گرفتار شویم ، شما دو نفر نیز اخراج می شوند."

هرمیون گریملی گفت: "نه اگر من بتوانم به آن کمک کنم." فلیتویک مخفیانه به من گفت که من صد و دوازده درصد از امتحان او را گرفتم. آنها بعد از آن من را بیرون نمی آورند. "



بعد از صرف شام ، هر سه نفر در اتاق مشترک عصبی نشسته بودند. هیچ کس آنها را زحمت نداد. هیچ کدام از گرافیندورها هیچ حرفی برای گفتن به هری نداشتند. این اولین شب بود که او از این ناراحت نبود. هرمیون با دیدن همه ی یادداشت هایش امیدوار بود که یکی از مسحور کننده هایی که می خواستند برای شکستن روبرو شوند را پیدا کند. هری و رون زیاد صحبت نکردند هر دوی آنها به فکر آنچه قرار بود انجام دهند ، بودند.

خاویر سرکاس

خاویر سرکاس در مراسم اهدای این جایزه که روز 15 اکتبر در بارسلون برگزار شد گفت «من اکنون 57 ساله هستم و در این سن وسال خطرناک‌ترین چیز برای یک نویسنده این است که به تکرار خود روی بیاورد و من تلاش کرده‌ام از طریق یک اثر کاملا متفاوت از این خطر خود را دور نگه دارم؛ اما در عین حال به آثار قبلی‌ام وفادار باشم. پس‌زمینه آثار قبلی من همانند این رمان پلیسی است اما با این تفاوت که در آثار پیشین از همان اول پیدا بود چه کسی باید مورد سرزنش قرار بگیرد. این رمان در واقع بازتاب موضوعات و پرسش‌های خاصی باشد که مورد علاقه من است. پرسش‌هایی که متاسفانه در دوران اخیر خیلی مد شده‌اند: ارزش قانون، امکان عدالت و مشروعیت انتقام.»